יום שני, 13 בפברואר 2017

זכרונות נהג מונית

   כל בקר בין השעות תשע וחצי לעשר אני אוכל ארוחת בקר עם חבריי שלומי, קובי ויורם מהתחנה. שלומי הוא זה שגרר אותי ושכנע אותי לעזוב את הבנק ולהפוך לנהג מונית עצמאי. יורם הגיע לתחנה לאחר מות אביו שהיה נהג המונית הכי זקן בתל אביב. גם לו הייתי מקליט את הסיפורים של יורם ושלומי ספק אם הייתם מאמינים לי אך מה לעשות באמת שזה מה שקורה במציאות. ארבעתנו נהגי מוניות ישרים לא מרמים תיירים למעט את הסינים וההודים. מרמים את רשויות המס בקטנה, כי אחרת באמת לא משתלם לשרוף את הסולר ולהסיע את הישראלים. אנו עובדים קשה בשביל לפרנס את המשפחה ולהשקיע את כספנו שיפרנסנו בזקנתנו.
  שלומי הינו רודף שמלות ובד"כ מרבית סיפורי מעלליו הינם אודות התיירות ששוכרות אותו ואת מוניתו או אודות הקליינטיות הקבועות שלו שאינן מוכנות לנסוע עם אף נהג אחר. יורם הינו הברוקר הכי טוב בקרב נהגי המוניות ונהג המונית הטוב ביותר בין הברוקרים. יורם מחלק לנו טיפים לקנייה ומכירת מניות. את המידע הוא שומע מנוסעיו שמשחררים לו מידע פנים. יורם חולק אותו איתנו ועם יתר נהגי התחנה, באמת שאין לי תלונות, בשבע מתוך עשר, הטיפים שלו מוצלחים.
  נתחיל בסיפור הכי מדליק ששמעתי מפי שלומי, על המעושרת וחגורת הצניעות. מרי נשואה בעושר לשלום, טייקון ידוע שמככב תדיר בעמודי הכלכלה וטורי הרכילויות. שלום מרבה להתרוצץ במטוסו הפרטי ולרקום עיסקאות במיליארדים בעיקר בארצות חבר העמים ובמרכז אמריקה. שלום תמיד מזכיר למרי שלא תצמיח לו קרניים בעת העדרו במידה ותבגוד בו סעיף ג' בחוזה הממון יופעל. אך בנוסף הבעל הקנאי כלא את גופה בחגורת צניעות.

מה? פתחתי על שלומי זוג עיניים, אנו לא נמצאים בימי הביניים, מי כולא כיום את אשתו במתקן פרימיטיבי שכזה. מסתבר שהאלפיון העליון נועל הכל מאחורי מנעול וכספת. וחגורות הצניעות של המאה ה21 הן נוחות לשימוש ומשמשות כאביזרים מציתי תאווה ביחסי הסאדו. מרי הזמינה בקר אחד את שלומי ומיד לאחר שטרקה את דלת המונית אמרה לו "אתר לי מנעולן מקצוען וסע אליו". שלומי שאל "מה קרה? יכולת להזמין מנעולן הביתה". מרי הסבירה לו שהיא אינה זקוקה למנעולן שיחליף את מנעולי הדירה וכן לא פורץ כספות שיפרוץ את הכספת בביתה. כאן מרי ספרה לו שבעצם היא חייבת לפתוח את חגורת הצניעות שנעולה עליה ועל "תקופת היובש" שבה היא שרויה. בעלה טס אתמול לשבוע ללאס ווגאס לחגוג עם מנהלת חברת השיווק הקליפורנית וזו הזדמנות נפלאה בשבילה להעניק לעצמה שבוע של סקס טהור. הגענו לבית העסק של המנעולן ושאלנו אם יוכל לפרוץ את הכספת מסוג סופרטאנקר 12 מבלי להשאיר סימנים. המנעולן הג'ינג'י חייך ואמר שאת הכספת הזו אין אפשרות לפתוח מבלי להשאיר סימנים. מרי שאלה אותו האם יוכל להתאים מפתח שיפתח וינעל את חגורת הצניעות שמרי לובשת מבלי להשאיר סימנים. המנעולן התרברב שהוא המומחה מספר אחד בארץ לחגורות צניעות ואין חגורה שלא יצליח לפתוח תוך 60 שניות ולשכפל מפתח תוך ארבע דקות. התעריף שלי 500 ש"ח כולל מע"מ כולל זוג מפתחות. מרי והג'ינג'י עלו במדרגות לגלריה שמעל לחנות ואני המתנתי. 60 השניות חלפו, רבע שעה עברה, חצי שעה עברה ומרי עדיין בחדר. מה אכפת לי חשבתי, המונה מתקתק ע"ח מרי. לאחר כשעה המנעולן ומרי יצאו מהחדר. על פניה של מרי מרוח חיוך שאי אפשר לטעות בו. "קח אותי לספא בדניאל" פקדה מרי. "נו, הג'ינג'י הצליח לפתוח?" שאלתי. מרי הראתה לי מפתח חלק שיעניק לה שבוע של הנאות. "אז למה הוא התרברב שיפתח את החגורה תוך 60 שניות?" שאלתי. מרי חייכה "הג'ינג'י פתח תוך 30 שניות אז הענקתי לו גם טיפ, בחיי שמגיע לו עבור השירות שהעניק לי". וואהו מין סיפור שכזה פעם ראשונה ששמענו על חגורות צניעות. יורם שיתף אותנו גם בכך שבעלה של מרי הוא לקוח קבוע שלו ומממנו קבלנו את הטיפ להכנס למניית הנפט "אתם יודעים למה אני מתכוון", שסידרה לו שתי דירות בפלורנטין. יאללה בואו נצא למלא את הקופה בקצת כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה