יום ראשון, 24 ביוני 2018

יש, יש, יש פיתרון לחיסול מפריחי העפיפונים והבלונים

חה"א בשיתוף פרופ' מוטק'ה צ. הקים יחידת עורבי תקיפה. כידוע העורבים מסוגלים לתקוף את כל מי שמאיים עליהם. עד כה אומנו ששה (6) עורבי תקיפה ונערך ניסוי בבסיס חה"א החדש ללוחמה ביולוגית. תא"ל ע. שמועתי, מבשר שהניסוי הוכתר בהצלחה. המדריך הראשי פרופ' צ. מבטיח לאמן להקות עורבי תקיפה שיטפלו במפריחי הבלונים, העפיפונים וברגמים.


ד"ר ג'ון מרזלוף, ביולוג בר מאוניברסיטת וושינגטון בסיאטל, חשב שהוא פרנואיד. אחרי 20 שנה של חקר עורבים, הפרופסור החליט לבדוק אחת ולתמיד את החשד שקונן בו: שהעורבים מזהים אותו באופן אישי. לא לפי הבגדים, לפי הפנים.
כדי לבדוק את יכולת זיהוי הפרצופים של העורבים, ד"ר מרזלוף ושני סטודנטים שלו עטו על עצמם מסכות גומי. המסכות נחלקו למסכות "מאיימות" ומסכות "ניטרליות". המסכה הניטרלית, בקטע אירוני, הייתה מסכת דיק צ'ייני. החוקרים במסכה הניטרלית לא נגעו בעורבים, ואילו החוקרים במסכה המאיימת לכדו שבעה עורבים בקמפוס האוניברסיטה. לאחר מכן, מתנדבים הסתובבו עם המסכות המאיימות והניטרליות, הפעם בלי לפגוע בעורבים.
אבל העורבים לא סלחו ולא שכחו. סטודנטים שהסתובבו עם המסכות המאיימות הותקפו ללא רחם. אפילו אלה שהפכו את המסכות על פיהן, או חבשו כובעים, נאלצו לתפוס מחסה. שנתיים אחרי הניסוי המקורי, עורבי הקמפוס עדיין נוטרים טינה. למעשה, בפעם האחרונה שד"ר מרזלוף הסתובב בשבילי האוניברסיטה עם המסכה המאיימת, 47 מתוך 53 העורבים שנקרו בדרכו תקפו אותו, לרבות עורבים שלא היו עדים ללכידה המקורית שנתיים קודם. מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה