יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

הפטנטים של חמותי 3


טיפול במזון

1. אל תחסכו בטיב חומרי הגלם - חיסכו בכמויות. תזכרו את הכלל
"You Get What you Pay" 
2. פלפלים בעלי שלושה פלחים עדיפים לאכילה, הם מתוקים וטעימים יותר מאשר אלו עם ארבעת הפלחים. הפלפלים בעלי ארבעת הפלחים, מתאימים לבישול. הם מוצקים יותר וטובים יותר לבישול.

3. הפרידו את הבננות בהגיעכם הביתה מהקניות. אם הן נשארות מחוברות, הן מבשילות מהר יותר. 

4. יש לחורר את שקיות הפסטיק עם הירקות והפירות ישר בהגיעכם הביתה, עד לאחסונם. אחרת הירקות והפירות ירקיבו מהר יותר. אין לאחסן במקרר ירקות בתוך שקיות הסופר, למעט אלו הארוזים כדוגמת הגזר.

5. אבוקדו קשה יש לעטוף ליומיים שלושה בנייר עיתון הוא מתרכך כך. נא לא לשכוח אחרת יהפוך לפסולת.

6. הוספת כפית אחת של מים למחבת,בעת טיגון של בשר טחון. תסייע להפרדת השומן מהבשר בעת הבישול. 

7. הכנת אומלט תפוח בסגנון בלגי, יאמי איזו הנאה באכילה, חתיכת שדרוג של ארוחת הבקר. עבור כל שני ביצים הוסיפו רבע כוס חלב, הקציפו את התערובת ואז למחבת. מכניסים ללחמניה עם גבינת מוצרלה ואתם חיים בסרט.
8. כשנדרש להוסיף יין אדום או לבן לבישול או לאפייה יש לזכור את הכלל. אם אתם אינכם מוכנים לשתות יין זה אל תכניסו אותו לתבשיל או למאפה. זכרו את הכלל " יו געט וואט יו פיי".   

9. חימום פיצה קרה: חממו במחבת טפלון על הגז באש בינונית. הפיצה תישאר טרייה ולא רטובה. 

10. חימום לחם שהוקפא: הניחו את הלחם או המאפה במיקרו והכניסו גם כוס מים. הלחות תסייע לחימום מהיר יותר והלחם, או המאפה, לא יתייבשו.

 פטנטים כללי

1. סובלים מחשמל סטטי חברו סיכת ביטחון לאחד התפרים הפנימיים של הבגד.

2. לפני ששופכים משהו דביק לכוס מדידה, מלאו במים חמים. שפכו את המים אך אל תייבשו את הכלי. אז, הוסיפו את החומר, כגון ריבה, וראו כיצד זה יוצא משם בקלות.

3. חלון המכונית מכוסה אדים? רכשו מוחק ללוח כתיבה כמו של בצפר.כשהחלון מתכסה אדים נגבו עם מנקה הלוח.

4. כל תכשירי הקוסמטיקה הן אשליות, אין שום חומר המונע קמטים, פשוט תחליפו את המראות. קרמים ליום ולילה, מסכות לפנים, הכל אשליות. אל תתפתו לפרסומות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה