יום רביעי, 9 בפברואר 2011

צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים

      כולכם בודאי קראתם הבוקר בעיתונות או באינטרנט אודות האמזונה מארגנטינה שארנקה נגנב רדפה אחרי הגנבים והצליחה להביא ללכידתם. שאפו גדול ליהודית בדולח. מדי פעם אנו שומעים על אזרחים איכתפתניקים שמסכנים את עצמם על מנת להגן על רכושם. מטרת הפוסט שלי הינה למנף את המקרים הללו ולגרום להוצאת משטרת ישראל מהמשרדים לרחובות. כל הדיבורים על מצוקת התקציב של המשרד לבטחון פנים אינם מענינו של האזרח שזכאי לקבל שרות בטחון פנים מפקידי השלטון. תקציב הבטחון שהינו עתיר שומן (מטוסים, צוללות, משכורות רכבי שטח ועוד) יקוצץ בעשרה אחוז לטובת בטחון הפנים. למעשה אותם עשרות קצינים בכירים המיותרים בצה"ל יעברו למשטרת ישראל עם אותם אלפי חיילי השוקולד המיותרים ויפטרלו ברחובות שלנו עד גיל  67
     ראש עיריית ניו יורק הפך את ניו יורק למקום בטוח, לא ע"י דוחות וגרפים שמציגים מציאות וירטואלית של הורדת הפשיעה. אלא ע"י טיפול שורש מכאיב לאותם בריונים אלימים שהציקו לאזרח הקטן. אנו רוצים לראות עשרות שוטרים מפטרלים ברחובות הערים ובכבישים. אך לא על מנת להעניק לנו דוחו"ת תנועה (שנכללים בסטטיסטיקת הלוחמה בפשיעה) אלא טוב מראה עיניים לראות שוטרים עברים גאים מהלכים במרכזי הערים ובשכונות הנידחות.
     תפמפמו את הרעיון הזה לכל עבר בפייסבוק, במכתבים למערכת, עד שמישהו ישלוף את האצבע מהת_ת ויוריד הוראות ביצוע (אין צורך בועדות היגוי, אקשן קאט) .
 ולסיום שלוש פעמים כיפק היי ליהודית בדולח שהביאה כבוד למשטרת ישראל.


השוטר אזולאי (שייקה אופיר) מגלם את השוטר הטוב האכפתניק.
אני מצדיע לאפריים קישון ולשייקה אופיר לתרומתם הרבה לסאטירה העברית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה