יום חמישי, 10 במרץ 2011

מה אתה עשית בשביל מדינה?

    קראתי השבוע בדיחה אנטישמית, צרפתי נכנס לתא הוידוי ומתוודה "אבי, עקצתי יהודי" הכומר השיב "בני זה לא עוקץ זה נס" חהחהחהחה. אלא מה כאן אנו בישראל כולנו יהודים (כולל בני דודנו) ואין כאן ניסים כולם מרמים ועוקצים אותנו תעמדו על המשמר.
    אז לטובת הדור הצעיר שנולד לאחר שפלאטו שרון פרש מהכנסת התשיעית ב1981 אני מציע לכם לצפות בקטעים בכיכובו להנאתכם. פעם בזמנו כאשר עוד היה ח"כ נכחתי בהרצאה בה דיבר על הצורך ליבא מצרפת לישראל את שיטת החינוך הצרפתית. התלמידים שוהים בביה"ס עד השעה 17:30 לומדים, מקבלים ארוחת צהריים חמה, לומדים, מכינים שעורים בלווי המורים ובתום יום הלימודים המתיש חוזרים לביתם בלא מטלות נוספות.

   מיד יאמרו נערי האוצר אין כסף, רבותי תקחו כסף מהבטחון, מערכת הביטחון שלנו מלאת שומן וחייבת להתייעל ב 30%. אז תאמרו לנערי האוצר והפריצים שלנו, שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש הממשלה, די נמאס לנו מהספינים שמפחידים אותנו כבר 62 שנה עם טילים ומתקני גרעין סורים, אירנים וכו'. הספינים הללו מטרתם אחת ויחידה להגדיל את תקציב משרד הביטחון שתופח ותופח,אך אינו מספק לנו את הסחורה!!! שלא יעבדו עליכם. אנו חייבים להעביר משאבים מהביטחון לרווחת הציבור, בריאות, חינוך וביטחון פנים.
      לוי אשכול שר האוצר שלנו שלימים הפך ראש ממשלה, אמר פעם על הרמטכ"ל השישי צבי (צ'רה) צור "הוא בחור טוב" הוא לא מבקש כסף!!, להזכירכם הרמטכ"ל צור הוא זה שבנה את חיל האויר המפואר עם מטוסי המיראז' 3 שהתמודדו מול המיגים. טנקי פטון וסנטוריון שהפכו את כוחות השריון של צה"ל לכוח מודרני שבזכותו צה"ל הביס את אויבינו במלחמת "ששת הימים". מאז מלחמת לבנון הראשונה, תקציבי הביטחון צורכים משאבים יקרים עבור אשליות. ובכל פעם שנבחר רמטכ"ל חדש הוא נלחם על הגדלת התקציב, אז תחפשו רמטכ"ל דוגמת צבי צור. שלא יעבדו עליכם.

    יום לימודים ארוך יוסיף משרות למשק הישראלי, יעודד אמהות עובדות, אך בעיקר יגדיל את הפריון של המשק בזכות תרומת החינוך. גם השכר בהוראה חייב לעלות ע"מ למשוך כוחות מעולים לשטח ההוראה.  
רנו פסקאל מראיין את פלטו שרון





יוסי וידר מעלה לפלאטו שרון את הז'ננה בשידור חי!!!


קורא יקר נהנית, שתף את חבריך ע"מ להפיץ את המסר לכלל עם ישראל
(שלח לפייסבוק/טוויטר/או בדוא"ל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה