יום שני, 28 במרץ 2011

לזכור ולא לשכוח - השואה

   רשימה זו נכתבת כדי להזכיר לכולנו שעוד מספר שנים אחרוני ניצולי השואה ילכו לעולמם ואנו בני הדור השני והשלישי כבר איננו מסוגלים להעביר את המסר שהגרמנים ובעלי בריתם האנטישמים בפולין, אוקראינה, רוסיה, ליטא, לטביה, הונגריה, רומניה ועוד כמה ארצות אירופה שמנהיגיהם ואזרחיהם תרמו לטבח העם היהודי שהונהג ע"י הנאצים. כיום הולך וגדל מספרם של האנטישמים (שונאי ישראל, הערבים שייכים גם לגזע השמי!!)   מכחישי השואה שתוקפים את מדינת ישראל ואת יהודי העולם בכל האמצעים. במדינות ערב אך ביחוד בפרס ובסוריה מטפטפים ארס ושנאת יהודים. בסוף המאה ה 19 בעת עלילות הדם ברוסיה ואירופה. האנטישמים השתמשו להצדקת מעשי הנבלה בקונטרסים מזויפים שהציגו כביכול את הקשר היהודי, שהידוע בהם הוא הפרוטוקולים של זקני ציון . אני אישית מודע לתרומת מנהיגי היישוב העברי ובראשם דוד בן גוריון, משה שרת וחיים וייצמן שהיו אדישים לגורל יהדות אירופה. פרשת קסטנר שהסעירה את מדינת ישראל בשנת 1955 כשהתברר שמנהיגי היישוב העברי נמנעו, מסיבות פוליטיות (דוד בן גוריון וחיים ויצמן האמינו שמדינת ישראל, לא תוכל לפרנס את מיליוני הפליטים, וויצמן אף הסתייג מיהדות מזרח אירופה אותה כינה אבק אדם, משפט זה הינו ציטוט מספרו הכחש של בן הכט , ממליץ לקרוא ולהבין את השנאה של הישוב העברי ומנהיגיו ליהדות הגולה) מהפעלת לחץ על הבריטים והאמריקאים להצלת יהדות הונגריה. כ 500 אלף יהודים מיהדות הונגריה ועוד כמליון מיהדות פולין, ניתן היה להציל מהכבשנים, לו ארה"ב ובריטניה היו  לוחצות על גרמניה להפסיק את ההשמדה ההמונית. גרמניה באותה תקופה יוני 1944 כרעה על ברכיה, הרהב והשחץ של מנהיגיה התחלפו בבהלה, אך מכונת ההשמדה ההמונית המשיכה במקביל כאילו השנה היא רק 1942. הצבא האדום התקדם ממזרח והפלישה לצרפת של בנות הברית מדרום ומערב החלו להכריע את גורל המלחמה. מנהיגי הס.ס והגסטפו כבר הכירו בתבוסתה. בזמן משפט אייכמן התברר מהעדויות של אייכמן ושל ניצולי השואה מועד הקהילה של יהדות הונגריה, שמנהיגי היישוב העברי מסמסו (במזיד או באיוולת), את ההזדמנות להפסקת הטבח, של יהדות אירופה הי"ד.
זכרונות - קליפ שיעביר בכם צמרמורת


    רשומה זו כתבתי בעקבות מאמר בעיתון "ידיעות אחרונות" של העיתונאי ניצול השואה נח קליגר שענה למלצרית שהמספר שמקועקע על זרועו הימנית הינו מספר הטלפון שלו. אז לטובת הדור הצעיר ששכח או לא למד. הנאצים הטביעו בבשרם של האסירים היהודים במחנות ההשמדה את מספר האסיר כאילו היינו בהמות!!.

    הערבים תושבי ישראל ניכסו לעצמם את מושג השואה שכינויו בערבית הוא נכבה, אויבינו הערבים הם הכח המניע כיום את מקהלת מכחישי השואה. ילדינו נוטים להאמין לתעמולה הערבית, שמנסה לחזק את הגיס החמישי בקרבנו. לצערנו גם בקרב הישראלים ישנם שטינקערים (משתפ"ים), אשר תמורת בצע כסף נרתמו להלחם במדינת ישראל ואנו באיוולתנו הנחנו להם לנסר את הענף הדק עליו אנו יושבים. גם בלי להזכיר שמות של שטינקערים שהקימו ארגונים וולנטרים שמקבלים תמיכה כספית ופוגעים קשות ע"י תעמולה ארסית במדיניות החוץ והבטחון של מדינת ישראל. 
   לצערנו ההסטוריה חוזרת ונבלות דוגמת הקאפו ומשתפי הפעולה היהודים שהיו בקרב מנהיגי קהילת בודפשט וקהילות אחרות.  משתפי הפעולה עם הנאצים עזרו להוביל את הקהילה כצאן לטבח במודע!!. אז גם כיום ישנם ישראלים שבחרו לנעוץ בנו את הפגיון נוטף הרעל. משום מה מנהיגינו הסכלים מאפשרים לגיס החמישי להתקיים ולשגשג על חשבון מדינת ישראל.
    לקראת יום השואה והגבורה הינכם מתבקשים לזכור ולא לשכוח את אשר קרה לעמנו רק לפני 70 שנה.
מסר נוסף שאנו חייבים להעביר הוא שמדינת ישראל מזלזלת באוכלוסיית הזקנים "אל תשליכני לעת זקנה" הינו מסר נוסף שמועבר בסרטון. מראה הקשישים שמחטטים באשפה ואוספים בקבוקים הוא בזיון למדינה. מוסד הביטוח הלאומי הינו בעצם מקור נוסף להכנסות המדינה. במשך כחמישים שנה רובנו משלמים ונשלם אך בבוא היום האצבע המרושעת תסתום את החור בתקציב הגימלאות לכם הזקנים. אז תתעוררו כולכם ותצרחו במלוא גרונכם קיצבת הזיקנה בישראל חייבת לתת לאזרחים קיום בכבוד, ללא קיבוץ נדבות.
אל תשליכני לעת זקנה - אביהו מדינה 
(יהורם גאון כאן מכבד את הזמר המזרחי, בו הוא נזכר להשתלח בימים אלו)

2 תגובות:

  1. הפוסט הזה יכול להשאיר את הקורא הממוצע בשוויון נפש אך הקורא בעל התרבות לא יכול להישאר אדיש.
    ישנם כאן פרטים מרכזיים לא נכונים, לתלוש חלקי דברים ולהציגם בחזית התצוגה הוא דבר פובליצסטי. יורם גאון לא רק שמבטא את דעתי ואת דעת רוב הציבור אלא שהדברים מבטאים אמת ואומץ לאומרם בין דבילים שגם את השפה העברית אינם יודעים.
    אנו נשנה את השפה עבורם כדי שיוכלו לאהוב את עיני אהובותיהם ושימשיכו לבכות על אמא אחת ועוד אמא עד שישמרו להם כל האמאות בשפתם.
    יורם גאון הוא בין עשרת הזמרים המכובדים של הזמר הישראלי ובהחלט לא מייצג את הזמר המזרחי שרובו לא מזרחי הוא סתם זבל פרימיטיבי מקביל לשרי הרחוב של המאה ה-11.

    השבמחק
  2. למרות הזמן העובר זה עדיין מצמרר לראות בתמונות את הזוועות ולשמוע ממקור ראשון את הניצולים. רק תעוד ושימור החומר יכול להציל את משכחה את זכרון השואה. שואה שכמוהה לא חווה אף עם ולא סבל אף לאום.

    לזכור ולא לשכוח לעולם. להפיץ את הדברים בכל מקום ובכל זמן.


    עוד שואה עתיקה יותר וחמורה לא פחות, שואת חורבן הארץ בתקופת בית שני:

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1944694

    השבמחק