יום שבת, 4 בדצמבר 2010

לעצור את המיסיונרים היהודים

בישראל כמו בכל העולם, המיסיונרים מנסים לצוד נפשות תועות, תמורת טובות הנאה חומריות או רוחניות. הממסד היהודי הדתי נלחם במיסיונרים הנוצרים או היהודים המשיחיים בארץ ובחו"ל המנסים לצוד נפשות יהודיות.
שידול לקצת יידישקייט
   בישראל קיימים כמה ארגוני מיסיונרים יהודים, שמסתובבים בחוצות הארץ, באור יום וחלילה לא במחשכי הליל ובצורה בוטה וגסה משדלים אנשים ליפול לזרועות הדת היהודית. נערי חב"ד עומדים בתחנות אוטובוסים, מרכזי קניות, ברחובות המרכזיים, בשדות התעופה, במחנות צה"ל ומשדלים את הגברים הישראלים להניח תפילין. מה ההבדל בין שידול למעשה זנות שהמשטרה אוכפת בגין הפרעה לציבור לבין שידול לתפילה. בשני המקרים הדין חייב להיות אחד.
חוק המנוחה
בכל יום שישי בשעות הצהריים בעודי עסוק ב"שלאפשטונדה" (שנת צהריים) אני מקיץ מעוצמת הרמקולים שעל "טנק המצוות" של אנשי חב"ד "טה טה טם כל אישה ובת מדליקים נרות שבת"
כל התלונות למשטרת ישראל עד כה לא הועילו, אין להם ניידת, תבוא לתחנה (רק אז "הטנק" נעלם לאזור אחר).
לו אזרח היה נכנס לכפר חב"ד/בני ברק/אלעד/עמנואל/בית שמש ומפעיל מדי יום שישי (לפני כניסת השבת) מכונית עם רמקולים הקוראת לאנשים לבוא למשחק כדורגל ביום ראשון, אזי או שהגברתנים היו סוקלים את מכוניתו, או שבפעם השנייה היתה ממתינה לו ניידת משטרה ורושמת דו"ח בגין הפרעה לסדר הציבורי (לפי חוק כנוביץ אסור להפעיל בין השאר רעשים בשעות המנוחה, אסור לשדר תעמולה מרכב תוך כדי נסיעה!!!). 
חצוצרות וריקודים
גרועים מאנשי חב"ד הם הפרחחים שקרויים חסידי ברסלב (נ _ ננ_ נחמן מאומן) לרשותם מספר ניידות שמשמיעות מוסיקה ברסלבית הם משתוללים על הכבישים נעצרים ברמזורים באור ירוק יוצאים מהרכבים רוקדים על גגות הרכב או מסביבו, הפקרות ולפי מקורותי, מעולם המשטרה לא טיפלה בהם. 
קבצני הצמתים
תופעת המיסיונרים בצמתים אנשיהם מוכרים ספרוני דת בצמתים ומהוים סכנה לעצמם ולנהגים, אך שוב המשטרה אינה מטפלת בהם. (לנושא קבצני הצמתים שמהוים סכנה ומטרד נרים דגל בפעם אחרת).

ראשי הערים מתבקשים להודיע לחבורות המסיונרים שאינם מורשים לפעול בציבור, אסור לשדל, אסור להשמיע תעמולת דת ואסור לבצע פעילות פולחנית מחוץ לאזורים שהוקצו לתפילה. ברחבת הכותל אני מרשה להם לרקוד ולשמוח ולשדל להנחת תפילין ותבוא ברכה על ראשם.
משטרת ישראל מתבקשת לאכוף את חוקי המדינה ולמנוע התקהלות של כוחות שידול, (זו הפגנה בלתי חוקית), למנוע התפרעות בכבישים ולהעניש את המטרידים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה