יום שישי, 17 בדצמבר 2010

שודדי הזמן

הסיסמא האמריקאית (טיים איז מאני ) Time is money משמעותה העיקרית שהזמן הינו משאב מתכלה ואנו חייבים להתייחס אליו כאילו הוא חשבון בנק או לחילופין מלאי המונח במחסננו. 
רוב שנותינו אנו מנצלים את משאב הזמן על מנת לפרנס את עצמנו ובני ביתנו. את שעות הפנאי מקדישים אנו כיום לפעילויות שונות ביניהן צפייה בתוכניות הטלביזיה.
ערוצי הטלביזיה המסחריים ממומנים בעיקר ע"י הפרסומות שגם מיקרות את המוצרים אותם אנו אמורים לרכוש אך בעיקר גוזלות את זמננו ומזהמות אותנו בטמטום דביק שהופך אותנו לנמלים בקן שמטרתן לשרת את הממלכה. 
הם גם גוזלים את זמנכם וגם מרעילים את נשמותיכם ונשמות ילדיכם.

איני מעונין להכנס לפן הפסיכולוגי או השווקי אלא לשוד הזמן שלכם. מדוע צפייה בסרט של 90 דקות תארך 120 דקות. נכון תאמרו לי תקליט את הסרט ותצפה בו במועד אחר, זוהי אפשרות אך רובנו חסרי סבלנות לחפש מחר את יום האתמול לא כן?. לפני עשור בתחילת שדורי NG נשיונל ג'יאוגרפיק היה תענוג לצפות בסדרות שהביאו את הרפתקאות הג'ונגל הישר לחדר השינה. אך כיום גם לשם חדרו שודדי הזמן, כל עשר דקות פרומואים מעצבנים של חמש דקות מה גם שחבילות התוכן המענינות הועברו לערוצי הפרמיום, לכן תאלצו לתחוב את היד לכיסכם ולשלוף שטר נוסף.
הרגולטורים עסוקים כנראה בפעילות מינית אינטנסיבית (הם שמים זין עלי ועליכם) במקום ללחוץ על ספקי ערוצי הטלוויזיה והכבלים. ערוצי הכבלים מתבקשים להפסיק לשדר פרומואים ופרסומות. ערוצי הטלוויזיה המסחרית יאולצו להקטין את משך הפרסומות וכן לבטל את פרסומות הפרומואים שהן בזבוז זמן נטו. לשם מה לפמפם לנו כל השבוע פעמיים ושלוש ליום על תוכנית "כלבוטק", כל חובבי הז'אנר מודעים ללוח השידורים נכון?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה